360 godina i uvek mladi da učinimo svet boljim domom

Povodom proslave 360 godina postojanja, Saint-Gobain je pokrenuo međunarodnu komunikacijsku kampanju pod nazivom „360 Years Young“, koja je pažljivo osmišljena kako bi stavila u fokus bogatu baštinu, dok istovremeno ističe hrabru i inovativnu viziju za budućnost. Ova kampanja simbolizuje posvećenost Saint-Gobain-a da ostane lider u industriji, sa jasnim fokusom na održivost i globalni uticaj. Tokom cele godine, Saint-Gobain implementira širok spektar aktivnosti, angažujući više od 160.000 svojih zaposlenih, kao i strateške spoljne partnere, s ciljem da učvrsti svoju poziciju kao pokretač održivih rešenja i promena u građevinskoj industriji.

Ovaj ambiciozni projekat stavlja u središte temeljne vrednosti Grupe, ističući njenu posvećenost značajnim dostignućima i konstantnoj borbi za izgradnju zdravijeg, pravednijeg i inkluzivnijeg sveta. Kroz ovu inicijativu, Saint-Gobain ponovo potvrđuje svoju ključnu ulogu u oblikovanju održivih građevinskih rešenja koja predstavljaju strateški odgovor na najveće globalne izazove današnjice: klimatske promene, očuvanje prirodnih resursa i obezbeđivanje dostojanstvenog stanovanja za sve ljude, dok se, u isto vreme, suočavamo sa sve većim demografskim pritiscima i ubrzanim procesima urbanizacije.

Kampanja ima višestruke ciljeve: proslavu istorije Saint-Gobain-a, jačanje imidža kompanije kao globalnog lidera u održivim rešenjima za graditeljstvo i povećanje unutrašnje kohezije oko zajedničke vizije. Istovremeno, kampanja je usmerena i na privlačenje novih talenata, angažovanje strateških partnera i produbljivanje odnosa sa klijentima i partnerskim kompanijama, dodatno učvršćujući poziciju Saint-Gobain-a kao predvodnika u inovacijama i održivosti.
 

Referentni objekti

Saint-Gobain je odigrao ključnu ulogu u istorijskoj restauraciji katedrale Notr Dam u Parizu. Nakon razornog požara 2019. godine, kompanija je stavila na raspolaganje svoje stručno znanje u oblasti građevinskih materijala i restauracije. Kao rezultat toga, katedrala je sada zaštićena inovativnim i održivim sistemom protivpožarne zaštite koji u potpunosti poštuje kulturno nasleđe. Takođe, ugrađeno je 1 km Saint-Gobain PAM drenažnih cevi.

Image
Notr-Dam u Parizu
Image
Ajfelova kula u Parizu

Saint-Gobain je proizveo protivklizne staklene panele na prvom spratu Ajfelove kule u Parizu.

Na visini od 57 metara, oni posetiocima pružaju trostruki doživljaj: veličanstven pogled na „grad svetlosti“, jedinstvenu perspektivu same kule i adrenalinsko iskustvo.

Saint-Gobain je zaslužan za proizvodnju ogledala u čuvenoj Dvorani ogledala u Versajskoj palati.

Image
ogledala u čuvenoj Dvorani ogledala u Versajskoj palati
Image
NASA-in Curiosity Mars rover

NASA-in Curiosity Mars rover, koji je 2012. godine sleteo na Mars kako bi prikupio dokaze o postojanju života na toj planeti, bio je opremljen ležajevima koje je proizveo Saint-Gobain. Ležajevi su dizajnirani tako da pouzdano funkcionišu u surovim uslovima Crvene planete.

Saint-Gobain je odigrao ključnu ulogu u izgradnji BMW Welt-a u Minhenu, tako što je svojim naprednim staklenim rešenjima doprineo inovativnom dizajnu zgrade. Kompanija je isporučila oko 12.400 m² stakla, uključujući 900 različitih 3D termoizolacionih staklenih panela.

Image
BMW Welt-a u Minhenu
Image
muzej Luvr u Parizu

Staklena piramida muzeja Luvr u Parizu izrađena je od Saint-Gobain stakla, koje obezbeđuje prozirnost i dugotrajnost ovog monumentalnog zdanja.

Najvažniji elementi kampanje:

 

  • manifest u obliku mini- filma, u kome je prikazana istorija kompanije kroz 360 godina u oblasti građevine, inovacija, strasti i globalnog uticaja Saint-Gobain- a.
     
  • putovanje na devet strateških destinacija. Kako bismo proslavili inovacije u održivoj gradnji, Saint-Gobain će do novembra biti prisutan u: SAD-u, Francuskoj, Brazilu, Južnoj Africi, Australiji, Kini, Indiji, UAE i Poljskoj. Ovi događaji će okupiti zaposlene, kupce i partnere, s ciljem isticanja lokalnih i globalnih rešenja koja nudi kompanija. Putovanje će biti praćeno serijom „360 Video Series“- dokumentarnom serijom koja se sastoji od devet epizoda, svaka u trajanju od 360 sekundi, koje istražuju ključne projekte i inovativne inicijative koje odražavaju svrhu Grupe: Making the world a better home. Svaka od navedenih destinacija biće otkrivena kroz FOOH (Future Out of Home) kampanju na društvenim mrežama.
     
  • specijalna stranica povodom 360. godišnjice, koja će biti dostupna na sajtu Grupe. Na ovoj stranici će se nalaziti celokupan sadržaj kampanje namenjen spoljnoj publici, zajedno sa video materijalima (360 Manifesto film, FOOH strateške destinacije, 360 video serija).
     

 

Put oko sveta u 9 tematskih epizoda

Pozivamo vas da, tokom cele godine, pratite video-seriju  povodom 360. jubileja: 9 epizoda, svaka u trajanju od 360 sekundi.

Od SAD-a i Brazila, preko Južne Afrike, Australije, Kine i Indije, do UAE-a, Poljske i Francuske, svaka epizoda donosi priče onih koji se suočavaju sa izazovima održive gradnje kao što su: prilagođavanje i otpornost domova na klimatske promene, očuvanje prirodnih resursa, reciklaža i ponovna upotreba građevinskog materijala, razvoj inovativnih rešenja za udobnost i kvalitet življenja i sl.