Završena 59. Oplenačka berba u Topoli

Trodnevna privredno-turistička manifestacija 59. Oplenačka berba održava se drugog vikenda oktobra u Topoli, u čast vina i grožđa. Izložbe, saborski i muzički program, ocenjivanje vina i rakija, sajam suvenira i domaće radinosti, edukativne radionice deo su jedinstvene svetkovine koju posećuju gosti iz zemlje i inostranstva.
Kompanija Weber, članica Saint-Gobain grupe, po tradiciji je podržala Oplenačku berbu u skladu sa društveno-odgovornim aktivnostima i kao generalni sponzor, i podelila je posetiocima atraktivne poklone povodom proslave „Godine jubileja“ i obeležavanja 10 godina Weber proizvodnje u Topoli.
Oplenačka berba je jedna od 5 najvažnijih turističkih manifestacija u Srbiji, koju je Evropska komisija svrstala u red izuzetnih destinacija Evrope u kategoriji turizam i nematerijalno kulturno nasleđe. Brend Weber tradicionalno podržava Oplenačku berbu i manifestaciju u celini.
Povezani vesti
Top Employer Global sertifikat 2022
Već sedam godina zaredom, Saint-Gobain grupa je dobitnik priznanja „Top Employer Global“ kao jedan od najboljih poslodavaca na svetu.
Prijavi se na takmičenje Architecture Student Contest 2022
Prijavi se na nacionalno takmičenje „Architecture Student Contest 2022“, koje može da te odvede na međunarodno takmičenje u Varšavu.
44. Salon arhitekture – „Zaokret“ u budućnost i prošlost
U Muzeju primenjene umetnosti od 30. marta do 30. aprila otvoren je za posetioce 44. Salon arhitekture, pod sloganom „Zaokret“.
Počinje Weber Tixo program lojalnosti
Tixo program lojalnosti nagrađuje tvoj rad! Prikupljaj znakove sa dna TIXO džakova i pruža ti se mogućnost da budeš srećni dobitnik vrednih poklona.
Počinje Weber Super Loyalty program
Pokrenut je program Weber Super Loyalty, koji stimuliše majstore širom Srbije da prikupljaju račune i da osvoje jednu od mnogobrojnih nagrada.