Weber na jubilarnoj 60. Oplenačkoj berbi u Topoli

U Topoli je trodnevnu privredno turističku manifestaciju ,,60. Oplenačka berba” tradicionalno podržao brend Weber, a sve u skladu sa društveno-odgovornim aktivnostima Saint-Gobain grupe kojoj brend Weber pripada. Ova podrška manifestaciji koju Weber iz godine u godinu nastavlja značajno doprinosi razvoju Topole kao turističke destinacije. Potrebno je istaći da je Oplenačka berba jedna od pet najvažnijih turističkih manifestacija u Srbiji koju je Evropska komisija svrstala u red izuzetnih destinacija Evrope u kategoriji turizam i nematerijalno kulturno nasleđe.
Podsetimo, Weber već 11. godina ima proizvodnju u Topoli čiji se proizvodi plasiraju ne samo u Srbiji, nego i regionu.
Povezani vesti
Top Employer Global sertifikat 2022
Već sedam godina zaredom, Saint-Gobain grupa je dobitnik priznanja „Top Employer Global“ kao jedan od najboljih poslodavaca na svetu.
Prijavi se na takmičenje Architecture Student Contest 2022
Prijavi se na nacionalno takmičenje „Architecture Student Contest 2022“, koje može da te odvede na međunarodno takmičenje u Varšavu.
44. Salon arhitekture – „Zaokret“ u budućnost i prošlost
U Muzeju primenjene umetnosti od 30. marta do 30. aprila otvoren je za posetioce 44. Salon arhitekture, pod sloganom „Zaokret“.
Saint-Gobain i Carbon fund 2022 za zaposlene
Saint-Gobain je pokrenuo interni fond za ugljenik, koji ima za cilj angažovanje zaposlenih na putu ka karbon-neutralnosti do 2050. godine i doprinosu smanjenja emisije CO2 do 2030. godine.
Pobednici nacionalnog nivoa takmičenja Architecture Student Contest 2022
Nacionalni nivo studentskog takmičenja Saint-Gobain Architecture Student Contest 2022 održan je u četvrtak 21.04.2022.