Učenici I i III razreda Gimnazije i stručne škole Nikola Tesla iz Apatina, obrazovni profil - arhitektonski tehničar, posetili su našu Weber fabriku, gde su imali priliku da se iz prve ruke upoznaju sa procesom proizvodnje građevinskih materijala.
Tixo program lojalnosti ulazi u petu sezonu, koja počinje 3. marta 2025. godine, donoseći još više prilika za osvajanje vrednih poklona. Ove godine, program se proširuje – po prvi put, sakupljanje Tixo znakova moguće je i kupovinom webercol Superflex lepka za keramiku, čime je učešće postalo još jednostavnije i pristupačnije.
U Topoli je trodnevnu privredno turističku manifestaciju ,,60. Oplenačka berba” tradicionalno podržao brend Weber, a sve u skladu sa društveno-odgovornim aktivnostima Saint-Gobain grupe kojoj brend Weber pripada.
Trodnevna privredno-turistička manifestacija 59. Oplenačka berba održava se drugog vikenda oktobra u Topoli, u čast vina i grožđa. Izložbe, saborski i muzički program, ocenjivanje vina i rakija, sajam suvenira i domaće radinosti, edukativne radionice deo su jedinstvene svetkovine koju posećuju gosti iz zemlje i inostranstva.
Od 1. oktobra su napravljene organizacione promene za Istočni Adriatic u EE klasteru. Novi generalni direktor kompanije Saint-Gobain u Srbiji je Vladan Ilić, koji je odgovoran za delatnost građevinskih proizvoda u Srbiji za Weber, Isover i Rigips.
U Ambasadi Francuske je kompanija Saint-Gobain obeležila „Godinu jubileja“. Ovo je bila prilika da se proslave četiri jubileja, i to: 10 godina od akvizicije fabrike Weber u Topoli, 15 godina od akvizicije fabrike Weber u Apatinu, 20 godina rada brenda Isover u Srbiji i 25 godina poslovanja brenda Rigips u Srbiji.